Om meg

Bildet mitt
I en alder av 35 år, har jeg erkjent at jeg vel må gå inn under betegnelsen "håndarbeidskjærring". Et ord som for meg ikke på noen måte er negativt ladet! Både arv og miljø har nok spillt inn, og gjort sitt til at det for tiden er strikking og sying som ligger mitt hobbyhjerte nærmest. Husets to små sjarmører på 3,5 og 6 år er mine trofaste inspirasjonskilder og prøvekaniner, og navnet på bloggen er derfor oppkalt etter storebrors lurvete koseløve og lillebrors snart oppspiste apekatt. Bloggen er hovedsaklig et sted jeg vil dele mine hobbyprosjekter, men jeg kommer nok etterhvert også til å legge ut ting for salg her. Utrolig kjekt om du legger igjen en kommentar, så ser jeg at du har vært her!

lørdag 26. november 2011

Påfyll


Kunne ikke la et godt tilbud gå fra meg, så jeg fikk bunkret opp med litt interlock og frotte da det var tilbud hos Cetho for litt siden. Gleder meg særlig til å trylle fram noe lekkert i de sopp stoffene! For en måneds tid siden var jeg også en tur innom Stoff og Stil i Trondheim og fikk bunkret opp med ribb og jersey.

2 kommentarer:

  1. Såå mykje fint stoff! Kjekt å gjera eit kupp når det er sal! Eg har ikkje ennå fått mail av deg, med adressa di, så eg kan senda deg premien:-)
    Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  2. Hmmm, sendte deg mail, men kanksjeg jeg bommet på adressa di??? Prøver igjen!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...