Om meg

Bildet mitt
I en alder av 35 år, har jeg erkjent at jeg vel må gå inn under betegnelsen "håndarbeidskjærring". Et ord som for meg ikke på noen måte er negativt ladet! Både arv og miljø har nok spillt inn, og gjort sitt til at det for tiden er strikking og sying som ligger mitt hobbyhjerte nærmest. Husets to små sjarmører på 3,5 og 6 år er mine trofaste inspirasjonskilder og prøvekaniner, og navnet på bloggen er derfor oppkalt etter storebrors lurvete koseløve og lillebrors snart oppspiste apekatt. Bloggen er hovedsaklig et sted jeg vil dele mine hobbyprosjekter, men jeg kommer nok etterhvert også til å legge ut ting for salg her. Utrolig kjekt om du legger igjen en kommentar, så ser jeg at du har vært her!

lørdag 25. juni 2011

I arbeid!



Min eneste nevø fyllte 6 år nylig, og da måtte jo det bli noen tanteklær på han også! Det ble en genser i noen av de nye stoffene jeg fikk i posten for litt siden. Jeg liker godt kombinasjonene av ulike motiver på stoffene, og særlig disse JNY stjernene syns jeg er lette å matche med andre. Denne gangen ble de satt sammen med litt kjøretøy! Modellen er egenkomponert, siden ingen av mine mønster så langt har gått opp til størrelse 6 år! Armene burde nok vært en smule videre, men mottageren er en slank herremann, så håper det går fint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...