Om meg

Bildet mitt
I en alder av 35 år, har jeg erkjent at jeg vel må gå inn under betegnelsen "håndarbeidskjærring". Et ord som for meg ikke på noen måte er negativt ladet! Både arv og miljø har nok spillt inn, og gjort sitt til at det for tiden er strikking og sying som ligger mitt hobbyhjerte nærmest. Husets to små sjarmører på 3,5 og 6 år er mine trofaste inspirasjonskilder og prøvekaniner, og navnet på bloggen er derfor oppkalt etter storebrors lurvete koseløve og lillebrors snart oppspiste apekatt. Bloggen er hovedsaklig et sted jeg vil dele mine hobbyprosjekter, men jeg kommer nok etterhvert også til å legge ut ting for salg her. Utrolig kjekt om du legger igjen en kommentar, så ser jeg at du har vært her!

torsdag 4. november 2010

sneak peak

Jeg greier jo bare ikke å vente med å avsløre nye prosjekt, så selv om det mangler en arm enda, så må jeg bare vise fram strikkeprosjektet jeg holder på med for tida. Det jeg likte så innmarri godt med denne kjolen fra Garnstudio, foruten det skjønne hjertet selvfølgelig, var garnkvaliteten, og variasjonen i disse. Det er 4 ulike typer garn i den, og særlig glansen i cotton viskose var imponerende syns jeg, og det satte virkelig kronen på verket. Bildet er foreløpig lånt fra Drops sine sider, men jeg skal komme tilbake med en fullverdig fotosession når den er helt ferdig.

Nå venter jeg bare på hyggelige cafè intivasjoner utover høsten, slik at jeg kan få ta den i bruk! Et av mine "bedre liv" planer er nemlig å bli flinkere til å kle meg litt pent når jeg skal ut av hus! Etter ett år hjemme i permisjon med minstemann har antrekket så alt for ofte vært jeans og en etterhvert litt sliten ammetopp, men nå skriker skapet etter oppryddning, og da blir det jo plass til noe nytt!!! Husfruen gleder seg!

2 kommentarer:

  1. Kjempefin! Du blir staselig i den! Men du.. hvordan kan det ha seg at jeg ikke ligger som følger hos deg lenger? Og når jeg prøver å legge meg inn på nytt får jeg bare feilmelding? Hmm.. Jeg får prøve meg igjen imorgen.

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Hmm, aner ikke hva som har skjedd ang å følge bloggen nei. Jeg tror ikke jeg har gjort noe for å sperre deg iallefall.... prøv igjen! Vil jo gjerne har deg som følger kan su skjønne!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...