Om meg

Bildet mitt
I en alder av 35 år, har jeg erkjent at jeg vel må gå inn under betegnelsen "håndarbeidskjærring". Et ord som for meg ikke på noen måte er negativt ladet! Både arv og miljø har nok spillt inn, og gjort sitt til at det for tiden er strikking og sying som ligger mitt hobbyhjerte nærmest. Husets to små sjarmører på 3,5 og 6 år er mine trofaste inspirasjonskilder og prøvekaniner, og navnet på bloggen er derfor oppkalt etter storebrors lurvete koseløve og lillebrors snart oppspiste apekatt. Bloggen er hovedsaklig et sted jeg vil dele mine hobbyprosjekter, men jeg kommer nok etterhvert også til å legge ut ting for salg her. Utrolig kjekt om du legger igjen en kommentar, så ser jeg at du har vært her!

søndag 4. november 2012

Hetteluer i ull

SPissluene jeg begynte å sy dor litt siden ble riktig så populære for salg, og da en tilbakevendene kunde spurte om jeg ikke kunne sy de som hettelyer også, så var det bare å tegne mønster. Begynte med en i str 3 år, tiltenkt husets yngste. Den er sydd i dobbel ull fra Myllymuksut, og jammen satt den ikke som et skudd!!!!! DA var det bare å forminske mønsteret, da kunden i tillegg til en lue i str 3-4 år, ville ha en i str 6-9 mnd. Håper jeg har truffet med størrelsene!!!


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...