Om meg

Bildet mitt
I en alder av 35 år, har jeg erkjent at jeg vel må gå inn under betegnelsen "håndarbeidskjærring". Et ord som for meg ikke på noen måte er negativt ladet! Både arv og miljø har nok spillt inn, og gjort sitt til at det for tiden er strikking og sying som ligger mitt hobbyhjerte nærmest. Husets to små sjarmører på 3,5 og 6 år er mine trofaste inspirasjonskilder og prøvekaniner, og navnet på bloggen er derfor oppkalt etter storebrors lurvete koseløve og lillebrors snart oppspiste apekatt. Bloggen er hovedsaklig et sted jeg vil dele mine hobbyprosjekter, men jeg kommer nok etterhvert også til å legge ut ting for salg her. Utrolig kjekt om du legger igjen en kommentar, så ser jeg at du har vært her!

fredag 10. februar 2012

Oh lykke!!!!

Det har vært noe stille her på bloggen den senere tid, og jammen har det vært stille på syrommet også!!!! I over TO- 2- dos- Two måneder har min kjære Huskylock S25 vært på verksted! Rimelig uholdbart! Jeg kjøpte den jo brukt i sommer, og slet skikkelig med å bli venn med den. Til slutt ble jeg tipset om at det kanksje rett og slett kunne være noe galt med den og ble anbefalt å sende den på service. Siden den var kjøpt ho Sy med oss i Haugesund, og den var mindre enn 2 år gammel (altså garanti enda), ble den sendt via fantastiske Sy med oss til hovedverkstedet i Oslo. Så langt og så godt......

Ukene gikk og ble til måneder, og de fant visst aldri ut hva som var i veien med den, men sy pent ville den ikke. Den var rett og slettt "helt kokelimonke", som en av tilbakemeldingene jeg fikk var! Greit nok det altså, men nå ble fruen rimelig lei av å vente, og Sy med oss fikk sendt avgårde endel stadig krasserer purremail. OG i går kom gladnyheten!!!!! DE finner ikke ut av den, MEN jeg får en HELT NY maskin på garantien!!!!!!


JIPPIIIIII , så nå er er brand new, flunkende ny, Husky på vei i hus!!! Åååå som jeg gleder meg! Har nemlig brukt tiden godt til å klippe stadig nye prosjekter som nå bare venter på å bli sydd sammen!

1 kommentar:

  1. Så bra! Gleder meg til å se ferdigstillingen av de klipte prosjektene :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...