Om meg

Bildet mitt
I en alder av 35 år, har jeg erkjent at jeg vel må gå inn under betegnelsen "håndarbeidskjærring". Et ord som for meg ikke på noen måte er negativt ladet! Både arv og miljø har nok spillt inn, og gjort sitt til at det for tiden er strikking og sying som ligger mitt hobbyhjerte nærmest. Husets to små sjarmører på 3,5 og 6 år er mine trofaste inspirasjonskilder og prøvekaniner, og navnet på bloggen er derfor oppkalt etter storebrors lurvete koseløve og lillebrors snart oppspiste apekatt. Bloggen er hovedsaklig et sted jeg vil dele mine hobbyprosjekter, men jeg kommer nok etterhvert også til å legge ut ting for salg her. Utrolig kjekt om du legger igjen en kommentar, så ser jeg at du har vært her!

lørdag 31. mars 2012

"Jeg er Kongen, kongen det er meg...



... gå tilside apekatt, for her kommer jeg". Slik er en av Torbjørn Egners viser som omhandler Løven, og siden storebrors trofaste venn er en løve, har den sangen blitt sunget mange ganger her i heimen. Nå var det på tide å sy litt i løvestoffene som jeg har hatt liggende en stund, og storebror fikk være med å bestemme litt. En genser i herlig frotte kjøpt hos Cetho for riktig lenge siden, og t-skjort i den nye jerseyen som jeg kjøpte hos Textart for noen uker siden. T skjorten fikk orange armer i stretchjersey fra Stoff og Stil, da det ble litt i overmål mye løver til slutt! Syersken kunne jo risikere å bli spist i prosessen!!!! Både genseren og tskjorten er sydd etter grunnmønstrene til Medoom, og begge i str 6 år. Litt store i størrelsen syns jeg, men da har han litt å vokse i!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...