Om meg

Bildet mitt
I en alder av 35 år, har jeg erkjent at jeg vel må gå inn under betegnelsen "håndarbeidskjærring". Et ord som for meg ikke på noen måte er negativt ladet! Både arv og miljø har nok spillt inn, og gjort sitt til at det for tiden er strikking og sying som ligger mitt hobbyhjerte nærmest. Husets to små sjarmører på 3,5 og 6 år er mine trofaste inspirasjonskilder og prøvekaniner, og navnet på bloggen er derfor oppkalt etter storebrors lurvete koseløve og lillebrors snart oppspiste apekatt. Bloggen er hovedsaklig et sted jeg vil dele mine hobbyprosjekter, men jeg kommer nok etterhvert også til å legge ut ting for salg her. Utrolig kjekt om du legger igjen en kommentar, så ser jeg at du har vært her!

søndag 20. januar 2013

Trøbbel med bildeopplasting

Det har vært sørgelig stille her på bloggen siden nyttår, selv om de thar blitt tid til litt sying og noen bestillinger. Men av en eller annen grunn får jeg ikke til å laste opp bilder itl bloggen! Er det noen andre som har dette problemet?

Jeg pleier alltid å behandle bildene i redigeingsprogram før jeg legger de ut, men nå er det umulig å få lastet opp bilder fra pc'n..... Dvs at den første "last opp" kategorien er helt blank, men en kan laste opp fra telefon eller kamera... irriterende dette, og enda mer irriterende at jeg ikke aner hvordan jeg skal få fikset det!!! Noen datakyndige som har tips????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...