Om meg

Bildet mitt
I en alder av 35 år, har jeg erkjent at jeg vel må gå inn under betegnelsen "håndarbeidskjærring". Et ord som for meg ikke på noen måte er negativt ladet! Både arv og miljø har nok spillt inn, og gjort sitt til at det for tiden er strikking og sying som ligger mitt hobbyhjerte nærmest. Husets to små sjarmører på 3,5 og 6 år er mine trofaste inspirasjonskilder og prøvekaniner, og navnet på bloggen er derfor oppkalt etter storebrors lurvete koseløve og lillebrors snart oppspiste apekatt. Bloggen er hovedsaklig et sted jeg vil dele mine hobbyprosjekter, men jeg kommer nok etterhvert også til å legge ut ting for salg her. Utrolig kjekt om du legger igjen en kommentar, så ser jeg at du har vært her!

mandag 18. november 2013

Utenfor sesong!

Det må vel kunne sies å være litt utenfor sesong for bomulls t-skjorter nå, men familien hadde akkurat en kjekk, og riktig så varm, tur til sydligere strøk. Mini vokser fort, og hadde alt vokst utav flere av sommerens t-skjorter. Når disse herlige stoffene lå på hylla, var det bare å sy noen nye! Begge mønster er fra medoom, str 104, og stoffene er fra JNY, Lillestoff og Liandlo.

2 kommentarer:

  1. تؤدي الدهون المتراكمة في أنحاء الجسم المختلفة أو في منطقة بعينها إلى ظهور مشاكل في المظهر العام للجسم هل عملية شفط الدهون بالليزر مؤلمة لذلك نلجأ لإجراء عملية شفط الدهون بالليزر وجراحات شفط الدهون، ولكن لأن جراحات إذابة الدهون تتم تحت تأثير البنج الكلي عملية شفط الدهون بالليزر كم تكلف تكون نسبة مخاطرة عالية، بالإضافة إلى خطورتها المتمثلة في كونها عملية جراحية تتم بالمشرط والمبضع. بعد اكتشاف فوائد الليزر في الأغراض الطبية، بدأ علماء طب التجميل بتطوير استخدامه في العديد من الأغراض التجميلية مثل إزالة الشعر بالليزر، تجميل الأنف بالليزر وأخيرًا شفط الدهون بالليزر.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...