Om meg

Bildet mitt
I en alder av 35 år, har jeg erkjent at jeg vel må gå inn under betegnelsen "håndarbeidskjærring". Et ord som for meg ikke på noen måte er negativt ladet! Både arv og miljø har nok spillt inn, og gjort sitt til at det for tiden er strikking og sying som ligger mitt hobbyhjerte nærmest. Husets to små sjarmører på 3,5 og 6 år er mine trofaste inspirasjonskilder og prøvekaniner, og navnet på bloggen er derfor oppkalt etter storebrors lurvete koseløve og lillebrors snart oppspiste apekatt. Bloggen er hovedsaklig et sted jeg vil dele mine hobbyprosjekter, men jeg kommer nok etterhvert også til å legge ut ting for salg her. Utrolig kjekt om du legger igjen en kommentar, så ser jeg at du har vært her!

søndag 3. februar 2013

Populære hetteluer i ull

Disse luene har blitt en skikkelig slager nå i vinter, og det har blitt sydd en god del på bestilling. Mini her i huset har også en, og i all beskjedenhet er de skikkelig gode!!!! Alle er sydd i to lag ull fra Myllymuksut, og mønsteret er mitt eget, men med utgangspunkt i hettene til en jakke i "Børntøy de selv kan sy 0-4 år".




1 kommentar:


  1. هل تعاني من مشكلة التنظيف هل تؤجل المناسبات نظرا لعدم نظافة وترتيب منزلك بالشكل الأمثل وسئمت من الطرق التقليدية والحلول معكم شركة ركن الشروق افضل شركة تنظيف بخميس مشيط وأرخص شركة تنظيف بخميس مشيط تنظيف المنازل تنظيف البيوت تنظيف المجالس تواصل معنا عزيزي العميل وسوف نصلك في أسرع وقت ممكن شركة تنظيف بخميس مشيط
    شركة مكافحة حشرات بخميس مشيط
    شركة تنظيف مجالس بخميس مشيط

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...